18.01.2012

Kar Yola Yağdı

2 gün önce bana bir sürpriz olarak kar yağdı, hem de gayet iyiydi. Yıllardır İstanbul’da doğru düzgün kar yağmazken, Ege ilk kez kar göreceği için ben ayrı bir sevindim. Eve rahat geldim, ne de olsa deniz yolu benimkisi. Ofisten 3-4 saat trafikte kalanlar olmuş, her yer kilitmiş meğer.



Bizimki kar hikayelerine alışık, yemeği yerken hadi dedim Ege dışarı çıkalım kartopu oynayalım. Büyük bir heyecanla karda yürürüz, arabayı temizleriz anlatıyorum da anlatıyorum. Yine aynı heyecanla Ege kar oynayalım ister misin diye sordum. Ne saçma soru oldu bu şimdi, sormaya bile gerek yok diye aklımdan geçirirken küçük adam “istemezim” dedi. Nasıl yani, karda oynamayı istemeyen bir yavru. Bir daha sordum aynı cevap. Bir anda ikna sürecine girmiş buldum kendimi. Şunu yaparız, bunu yaparız derken, sebep anlaşıldı. Bizimki karda kayıp düşecek diye içten dertlenmiş, ondan çıkmak istemezmiş meğer. Neyse el ele, kol kola yürürüz yavru kuş diyerekten ikna ettik.

İyi ki de çıkmışız, çok mutlu oldu. Nereye saldıracağını şaşırdı gariban, kar da kar olsa. 5 cm yok bile. Nasıldı biz küçükken yağan o harika karlar. Yağar belki bir gün. Ege’nin karla ilk tanışma günü anısına…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder