4.01.2012

Zaman Geçerken

Zaman hızlıca geçip gidiyor. Yeri geliyor düşünmeden bir sürü şey yaparken buluyorum kendimi. Düşünmeye bile ayıracak vakit yok. Öncelikler değişti tabi, artık benden öte birşey var. Yanındayken bile kendimi onu özlerken bulduğum, komik bir adam girdi hayatıma.

Hayat ne kadar değişti, hem de bir anda. Kimse bana bunları söylememişti. İyiki de söylemişler, yoksa herkes söyledi de ben mi duymadım acaba. Gerçekten bilmiyorum, bilmemek daha iyi sanırım, en azından bir anda içinde buluverdim kendimi.

Doğum sonrasında hastaneden hiç çıkmak istememiştim. Serhan’a sigorta karşılıyorsa bu seneyi burada geçirelim demiştim. Ama olmadı tabi.

Ege’nin3 yaşına 3 ay kaldığı şu günlerde İpek’in güzel fikri ile, burada biz anneler ve tam zamanlı babalık mucizesini gerçekleştiren Serhan ile MamasandPapa’da içimizdekileri, yaşadıklarımızı, belki artık yaşamadıklarımızı, yaşama özlemi duyduklarımızı yazıp, paylaşacağız. Ama uzun, ama kısa biz artık buradayız.

Umut dolu bir yeni sene dileklerimle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder